







Vyhľadávanie tovaru
Vyhľadajte požadovaný tovar v príslušnej kategórii. Ak ste túto kategóriu nenašli, skúste do vyhľadávacieho poľa zadať požadovaný výraz. Ak nájdete podobný typ produktu, skúste sa pozrieť pod jeho popisom, kde často uvádzame súvisiaci tovar. V detaile produktu môžete kliknúť na kategóriu nadradenej kategórie, ktorá je uvedená nad názvom produktu. Ak sa Vám požadovaného tovaru nepodarí nájsť ani týmto spôsobom, alebo ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať v pracovných hodinách na telefónnom čísle +420 545 230 150.
Pre vybraný tovar stlačte tlačidlo "DETAIL PRODUKTU". V detaili produktu zadajte požadované množstvo kusov a stlačte tlačidlo "DO KOŠÍKA". Môžete prejsť do košíka, kde máte prehľad o všetkých vybraných položkách.
Týmto spôsobom vložte do košíka všetky požadované položky. Po dokončení nákupu vyberte v košíku dopravu a platbu.
Výber dopravy
Doručenie balíka kuriérom SPS
- kuriér Vám balík doruči priamo ku dverám (na adresu, ktorú zadáte pri potvrdení objednávky). Doručenie trvá väčšinou do 24 hod. od odoslania z našeho expedičného skladu a v deň doručenia by Vás mal kuriér telefonicky informovať, že Vám zasielku dnes doručí. - tri pokusy o doručenie, v prípade potreby dohodnuté telefonicky - možnosť platby na dobierku - zahŕňa poistenie až do 1000€ - potvrdenie o doručení, vrátane potvrdenia adresáta o prijatí, dostupné na internete - sledovanie balíka na SPS Tracking
Doručenie balíka kuriérom ONE courier
- doručenie zásielky na vybranú adresu, nech je to domov alebo napríklad do práce - doručenie po celom Slovensku v pracovné dni medzi 8 - 18 hodinou
Platba za tovar a dopravu
Platba na dobierku
Pri preberaní zásielky od kuriérskej spoločnosti alebo na odbernom mieste platíte v hotovosti alebo platobnou kartou. Ak je to možné, pripravte si presnú sumu, aby ste urýchlili doručenie zásielky.
Platba on-line platobnou kartou alebo on-line prevodom
Jednoduchý a bezpečný spôsob bezhotovostnej platby cez platobnú bránu. Po vyplnení a odoslaní objednávky budete presmerovaní priamo do platobnej brány, kde si vyberiete, či chcete uskutočniť online prevod vo vašej banke (z účtu u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank, Equa banky, MONETA banky a Fio banky), alebo zabezpečenú platbu platobnou kartou. Údaje o platbe sú prenášané zabezpečenou cestou a DOBRÝ-OBCHOD.SK k nim nemá prístup a ani ich nikde neukladá. Túto službu zabezpečuje čisto česká spoločnosť ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
Platba bankovým prevodom
Platbu môžete uskutočniť bankovým prevodom na základe pokynov, ktoré vám budú zaslané emailom. S potvrdením objednávky dostanete aj zálohovú faktúru. Ak ste nedostali potvrdzujúci e-mail, skontrolujte prosím priečinok so spamom.
Ceny dopravy
Tovar zasielame kuriérom SPS a ONE courier.
Platba za prepravné
- kuriér SPS 8.90 Eur - kuriér ONE courier 8.20 Eur
Za dobierku účtujeme 1.90 Eur. Príplatok za nadrozmerné zásielky: 6.20 Eur pri prekročení max. dĺžky, 7.50 Eur pri prekročení max. hmotnosti.Pri nákupe nad 350 Eur je doprava štandardných zásielok ZDARMA po celom Slovensku (pri platbe prevodom).Nákup bez registrácie
Nákup bez registrácie je určený pre zákazníkov, ktorí chcú uskutočniť rýchly a jednorazový nákup.
- Vyberte požadovaný tovar, spôsob prevzatia tovaru a spôsob platby a stlačte "OBJEDNAŤ TOVAR".
- Vyplňte svoje fakturačné a dodacie údaje (fakturačná a dodacia adresa sa môžu líšiť). Ak potrebujete niečo pripísať, môžete to zadať do "Poznámka k objednávke". Ak súhlasíte s podmienkami a spracovaním osobných údajov, kliknite na "Súhlas" a stlačte "OBJEDNAŤ A ZAPLATIŤ".
- Zobrazí sa správa, že objednávka bola úspešne uložená do našej databáze.
- Na vašu e-mailovú adresu zadanú v objednávke obdržíte automaticky generovanú správu s kópiou objednávky. Ak správu nedostanete, skontrolujte prosím priečinok so spamom.
- V najbližšej dobe obdržíte potvrdenie objednávky s predpokladaným termínom odoslania objednaného tovaru a potvrdenie o odoslaní tovaru s číslom balíka na sledovanie zásielky ONLINE.
Nákup s registráciou
Zjednodušte si nákupy a využívajte ďalšie výhody registrácie.
- Ak ste sa ešte nezaregistrovali, môžete tak urobiť v sekcii Registrácia nového zákazníka
- Ak ste sa už zaregistrovali, stlačte "Prihlásiť sa" (v hornej časti stránky) a vyplňte svoj e-mail a heslo.
- Vyberte požadovaný tovar, spôsob prevzatia tovaru a spôsob platby a stlačte "OBJEDNAŤ TOVAR".
- Skontrolujte počet objednaných kusov, kontaktné a fakturačné údaje, dodaciu adresu. Ak potrebujete niečo pripísať, môžete to zadať do "Poznámka k objednávke". Ak súhlasíte s podmienkami a spracovaním osobných údajov, kliknite na "Súhlas" a stlačte "OBJEDNAŤ A ZAPLATIŤ".
- Zobrazí sa správa, že objednávka bola úspešne uložená do našej databáze.
- Na vašu e-mailovú adresu zadanú v objednávke obdržíte automaticky generovanú správu s kópiou objednávky. Ak správu nedostanete, skontrolujte prosím priečinok so spamom.
- V najbližšej dobe obdržíte potvrdenie objednávky s predpokladaným termínom odoslania objednaného tovaru a potvrdenie o odoslaní tovaru s číslom balíka na sledovanie zásielky ONLINE.
- Firemným zákazníkom ponúkame možnosť veľkoobchodnej spolupráce. Viac informácií na tejto stránke.
Iné spôsoby objednávania tovaru
- Telefonicky na čísle +420 545 230 150
- E-mailom na adrese objednavky@dobry-obchod.sk
Potvrdenie objednávky a odoslanie zásielky
Po odoslaní objednávky do nášho systému dostanete na vami zadanú e-mailovú adresu automatické potvrdenie objednávky. Ak nedostanete potvrdenie, skontrolujte priečinok so spamom.
Termín dodania určíme ihneď po spracovaní objednávky a potvrdení termínu dodania tovaru naším dodávateľom. Ak je dodacia lehota neúmerne dlhá, objednávku je možné zrušiť.
Predpokladaný dátum dostupnosti stanovujeme na základe informácií od našich dodávateľov a vo väčšine prípadov je dodržaný. Ak by bola doba naskladnenia dlhšia, budeme vás informovať.
Uzávierka objednávok je v pracovných dňoch o 12:00 hod. Predbežný termín dodania konkrétnej položky zistíte v detaile produktu.
Objednávky zadané v dňoch pracovného pokoja, sviatkov a počas zatvorenia našej firmy sú spracované tak, ako keby boli odoslané v najbližší nasledujúci pracovný a prevádzkový deň. Uvedená dostupnosť sa preto predlžuje o dni pracovného pokoja, sviatky a dni zatvorenia firmy.
Dotazy a pripomienky k nákupu v našom internetovom obchode nám píšte na adresu: info@dobry-obchod.sk