Ak sa Vám podarí objednať tovar do stredy 22.1.2025 do 12:00 hod., vybavíme Vašu objednávku pred odchodom na dovolenku.
Tieto dodacie podmienky sú platné pre e-shop DOBRÝ-OBCHOD.SK. Stanovujú približné dodacie lehoty a spôsoby doručenia tovaru zákazníkovi, ktorý spravil svoju objednávku cez webové rozhranie.
Potvrdenie a odoslanie zásielky
Po odoslaní objednávky Vám na zadaný e-mail príde automatické potvrdenie objednávky. Ak potvrdenie neobdržíte, skontrolujte prosím Spamovú zložku.
Termín dodania Vám upresníme ihneď po spracovaniu objednávky a potvrdení termínu dodania tovaru naším dodávateľom. Pokiaľ je termín dodania neúmerne dlhý, je možné objednávku stornovať.
Predpokladaný termín dostupnosti stanovujeme na základe informácií od našich dodávateľov a vo väčšine prípadov je dodržaný. Pokiaľ by bola doba naskladnenia objednaného tovaru dlhšia, budeme Vás o tom informovať.
Uzávierka objednávok je v pracovné dni vo 12:00 hod. Položky skladom expedujeme ten istý deň. Položky, u ktorých je dostupnosť "do ... dní" (napr. "do 1-2 dní"), sú najneskôr v tomto termíne prijaté na náš sklad a zároveň aj odoslané. Do doby pre doručenie až k Vám je nutné pripočítať dobu dopravy (zvyčajne 2-3 dni).
Príklad 1: V pondelok v 10:00 hod. objednáte tovar, u ktorého je uvedená dostupnosť "skladom". Ihneď expedujeme, v stredu u Vás.
Príklad 2: V pondelok v 10:00 hod. objednáte tovar, u ktorého je uvedená dostupnosť "do 1-2 dní". V utorok expedujeme, vo štvrtok u Vás.
Príklad 3: V pondelok v 13:00 hod. objednáte tovar, u ktorého je uvedená dostupnosť "do 1-2 dní". V stredu expedujeme, vo piatok u Vás.Objednávky uskutočnené v dňoch pracovného pokoja, o sviatkoch a počas uzavrenej prevádzkarne sú vybavené tak, ako by boly odoslané najbližší nasledujúci pracovný a prevádzkový deň. Uvedená dostupnosť sa tedy predlžuje o dni pracovného pokoja, sviatky a dni uzavrenia prevádzkarne. Upozorňujeme, že odoslanie zásielky môže byť oneskorené z dôvodu ŠTÁTNEHO SVIATKU V ČR.
Tovar je možné vyzdvihnúť aj osobne na našej pobočke v Brne. Termín vyzdvihnutí tovaru je vždy nutné dohovoriť telefonicky alebo e-mailom.
Platba za tovar a dopravu
Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej služby Doručenie na adresu HD a SPS.
Platba za dopravu sa odvíja podľa hodnoty objednávky:
Doprava Do 40 Eur Od 40 Eur do 200 Eur Od 200 Eur do 400 Eur Poplatok za dobierku SPS 8.90 Eur 8.40 Eur 5.40 Eur 0.90 Eur Pri nákupu nad 400 Eur je doprava ZDARMA.
Prevzatie a reklamácia zásielky:
- Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s túto vadou bez obavy s následným uplatnením prípadnej škody. - Obsah zásielky skontrolujte po odchodu vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri predávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.Formy platby: - Platba prebieha pri prevzatí tovaru (dobierka) alebo prevodom z účtu. Platbu prevodom môžete uskutočniť na účet vedený u FIO banky CZ87 2010 0000 0025 0221 4403. Doporučujeme previesť platbu až po potvrdení objednávky.
Spôsob prevzatí tovaru
Doručenie na adresu SPS - objednaný tovar Vám môžeme zaslať na adresu, uvedenú v objednávke. Táto adresa môže byť odlišná od adresy fakturačnej. Pokiaľ vás kuriér nezastihne, pokúsi sa o doručenie opäť nasledujúci pracovný deň, alebo je zásielka uložená na pošte. Na spôsob opakovaného doručenia alebo uloženia zásielky sa informujte u dopravca.